Lease Berekenen
Heb je een mooie scooter gezien, maar kun je het geld nog niet missen? Geen zorgen!
Kies er dan voor om een scooter te leasen bij van Gelder Scooters. Met ons leaseplan kun je een scooter in termijnen afbetalen. Wat je ook aflost, jij bent direct eigenaar van de scooter.
Lease aanvragen
Rechts > op deze pagina vind je het formulier waar je jouw gegevens kunt invoeren.
Hieronder lees je hoe het precies in zijn werk gaat.
Scooter leasen, hoe werkt het?
Aanvragen worden snel en efficiënt verwerkt door mensen die alles van A tot Z regelen. Snelheid, nauwkeurigheid en goede communicatie staan bij ons hoog in het vaandel.
Een aanvraag verloopt heel simpel en gaat als volgt:
- Stap 1: Vraag via het formulier rechts > op deze pagina de lease aan.
- Stap 2: Je krijgt binnen twee uur (binnen kantoortijden) bericht per e-mail of uw aanvraag is goedgekeurd of afgekeurd.
- Stap 3: Als de aanvraag is goedgekeurd sturen we het contract ondertekend in tweevoud naar je toe per post.
- Stap 4: Je kunt een exemplaar en een kopie van uw legitimatiebewijs opsturen in de bijgevoegde envelop.
- Stap 5: De aanvraag wordt nu binnen 5 werkdagen definitief goedgekeurd. U krijgt hierover bericht per sms.
Voordelen van een scooter leasen:
Het leasen van een scooter wordt bij van Gelder Scooters eenvoudig en vertrouwd geregeld.
Bij ons weet je namelijk van te voren precies waar je aan toe bent.
· - Je bepaalt zelf welk bedrag je iedere maand aflost;
· - Je kunt de aanvraag eenvoudig online regelen;
· - Kosteloos extra aflossen wanneer je maar wil;
· - Bepaal zelf in hoeveel maanden je wilt afbetalen.
TIP: Wil je het proces zo snel en gemakkelijk mogelijk doorlopen, kies er dan voor om alleen de scooter en het rijklaar maken te leasen. De overige producten/accessoires kun je altijd apart bij ons afrekenen.

voordeliger dan u denkt
dan wil je toch niet wachten tot morgen?
NUMotorrijden
is motorrijden met vrijheidDit is 'm, de motor van je dromen. De zoektocht eindigt hier. Het betaalgemak van NUMotorrijden helpt je op een verantwoorde wijze op je motor, dus geen verrassingen achteraf! Met een laag vast maandbedrag weet je precies waar je aan toe bent.
Je droommotor NU kopen? Doe dan direct een vrijblijvende aanvraag.
NU vanaf 4,3%
Het betaalgemak van ScooterFlex
Direct weten of je in aanmerking komt? Vul dan vrijblijvend onderstaand aanvraagformulier in.
Direct weten of u in aanmerking komt? Vul dan vrijblijvend onderstaand aanvraagformulier in.
NU vanaf 4,3%
Het betaalgemak van ScooterFlex
Direct weten of je in aanmerking komt? Vul dan vrijblijvend onderstaand aanvraagformulier in.
Direct weten of u in aanmerking komt? Vul dan vrijblijvend onderstaand aanvraagformulier in.
Kies hier de gewenste looptijd van uw financiering.
Schuif de balk op de juiste positie. U kunt kiezen voor een looptijd varierend tussen 2 en 6 jaar.
Vul hier de aanschafprijs van uw Scooter in.
Gebruik de schuifbalk of typ het bedrag in het witte vak.
Als u een deel van de aanschafprijs zelf wilt aanbetalen kunt u dat hier ingeven.
Gebruik de schuifbalk of typ het bedrag in het witte vak.
Vul hier het bedrag in dat aan accessoires en extra's mee wilt financieren
Gebruik de schuifbalk of typ het bedrag in het witte vak.
Kies hier de soort financiering.
Indien u zelfstandig ondernemer bent kunt u kiezen voor een zakelijke financiering. In alle andere gevallen kiest u voor een particuliere financiering.
Door middel van een slottermijn (restwaarde) krijgt u de mogelijkheid om alleen de afschrijving van het voertuig te financieren waardoor u geniet van een lager maandbedrag. Aan het eind van de gekozen looptijd dient dit bedrag óf ingelost óf geherfinancierd te worden.
De slottermijn mogelijkheden zijn afhankelijk van de leeftijd van het voertuig en de looptijd van de financiering. Selecteer eerst het bouwjaar van het voertuig, daarna kunt u kiezen voor de maximale slottermijn.
Gebruik de schuifbalk of typ het bedrag in het witte vak.
Rekenvoorbeeld:
komst in maanden
Rekenvoorbeeld:
komst in maanden
Rekenvoorbeeld:
© ScooterFlex | | | Disclaimer | | | Jouw Privacy | | | AFM Vergunning | | | KiFid | | | Openingstijden | | | F.A.Q. |
ScooterFlex is een concept van QonnexFinance bv. QonnexFinance b.v. heeft een vergunning bij de Autoriteit Financiële Markten, met registratie nummer 12046010 en mag leningen aanbieden. De AFM is de onafhankelijke toezichthouder voor financiële producten rondom sparen, lenen, beleggen, pensioenen en verzekeren. Kijk voor meer informatie op de website van de AFM.
ScooterFlex is een concept van QonnexFinance bv, dat is geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 65933745 en gevestigd in Epe. Wij hebben inmiddels meer dan 10 jaar ervaring met het bemiddelen van consumenten- en zakelijke financieringen. Wij zijn een financiële dienstverlener en streven naar een verantwoorde en betrouwbare kredietverlening voor haar klanten zoals beschreven in de Wet op het financiele toezicht (Wft) en beschikken over een vergunning, met registratie nummer 12046010, om in consumptief krediet te bemiddelen. De Autoriteit Financiële Markten (AFM) houdt toezicht op naleving van de Wft. Toetsing en registratie vindt plaats B.K.R. te Tiel.
Wij zijn makkelijk bereikbaar op de volgende dagen:
ScooterFlex is een concept van Qonnex Finance B.V. (Qonnex Finance), gevestigd te (8162 NG) Epe aan de Lohuizerveenweg 11, is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring.
Qonnex Finance en persoonsgegevens
Qonnex Finance hecht veel waarde aan het beschermen van uw privacy. Dit betekent dat uw gegevens veilig bij Qonnex Finance zijn en dat Qonnex Finance zich houdt aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). De nieuwe Europese wetgeving heeft een plaats in onze interne procedures, in de begeleiding van medewerkers en in de inrichting van processen, systemen en relevante (interne) documentatie. In deze privacyverklaring leggen we uit wat we bij ons allemaal doen met de informatie die we over u hebben.
Persoonsgegevens die Qonnex Finance verwerkt
Qonnex Finance verwerkt uw persoonsgegevens om de door u gevraagde diensten te leveren en/of omdat uw deze zelf aan Qonnex Finance verstrekt. Hieronder vindt u een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken:
- Voor- en achternaam
- Geslacht
- Geboortedatum
- Adresgegevens
- Telefoonnummer
- E-mailadres
- Bankrekeningnummer
Doel(en) en grondslag(en) van de verwerking van persoonsgegevens
Qonnex Finance verwerkt uw persoonsgegevens voor de volgende doelen:
- Om invulling te geven aan verplichtingen die voortvloeien uit onze overeenkomst;
- Voor het zorgvuldig nakomen van administratieve verplichtingen zoals het afhandelen van facturatie voor de geboden dienstverlening en uw betalingen;
- Het aanbieden van een goed bereikbare en werkende website;
- Het verzenden van onze nieuwsbrief en het doen van aanbiedingen via FietsFlex;
- U te kunnen bellen en/of e-mailen indien dit nodig is om onze dienstverlening te kunnen uitvoeren;
- Om te kunnen voldoen aan andere wettelijke verplichtingen die mogelijk op ons rusten uit hoofde van onze dienstverlening.
Het bewaren van persoonsgegevens
Qonnex Finance bewaart persoonsgegevens niet langer dan (wettelijk) noodzakelijk is om de doelen te realiseren waarvoor uw persoonsgegevens worden verzameld. Uw persoonsgegevens worden niet langer dan één jaar bewaard nadat onze overeenkomst is geëindigd.
De beveiliging van persoonsgegevens
Qonnex Finance stelt de persoonsgegevens die u aanlevert veilig in een gecontroleerde sterk beveiligde omgeving, die is beschermd tegen ongeautoriseerde toegang, gebruik en/of openbaring. Qonnex Finance neemt dus passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als u de indruk heeft dat uw gegevens niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, dan kunt u contact opnemen met onze contactpersoon via info@qonnexfinance.nl
Delen van persoonsgegevens met derden
Uw persoonsgegevens worden door Qonnex Finance niet verkocht aan derden, maar enkel verstrekt aan haar sub-verwerkers voor zover dit nodig is voor de uitvoering van de overeenkomst of om te voldoen aan een wettelijke verplichting. Met bedrijven die uw gegevens verwerken in onze opdracht sluiten wij een verwerkersovereenkomst om te zorgen voor eenzelfde niveau van beveiliging en vertrouwelijkheid van uw gegevens. Qonnex Finance blijft verantwoordelijk voor deze verwerkingen.
Inzage en wijzigen van persoonsgegevens
Indien u meer informatie wenst over deze privacyverklaring of de verwerking van de door Qonnex Finance verzamelde persoonsgegevens, neem dan contact op met Qonnex Finance via info@qonnexfinance.nl
U hebt de volgende rechten:
- uitleg krijgen over welke persoonsgegevens we hebben en wat we daarmee doen;
- inzage in de precieze persoonsgegevens die we hebben;
- het laten corrigeren van fouten;
- het laten verwijderen van (verouderde) persoonsgegevens;
- bezwaar maken tegen een bepaald gebruik;
- recht van overdracht van uw gegevens aan een ander (mits dit niet in strijd komt met andere rechtsverhoudingen binnen de tussen ons bestaande overeenkomst).
Maak in deze kopie uw pasfoto, MRZ (Machine readable Zone, de strook met nummers onderaan het paspoort), paspoortnummer en Burgerservicenummer (BSN) zwart. Dit ter bescherming van uw privacy. We reageren zo snel mogelijk, in ieder geval binnen vier weken, op uw verzoek. Bij verwijdering van uw gegevens zijn wij tevens mogelijk gebonden aan andere wettelijke verplichtingen zoals de wettelijke bewaartermijnen.
Profilering
Qonnex Finance gebruikt, na acceptatie, cookies op haar website www.qonnexfinance.nl. Een cookie is een eenvoudig klein tekstbestandje dat bij het eerste bezoek aan onze website wordt opgeslagen in de internetbrowser van uw computer, tablet of smartphone. De cookies worden gebruikt om een goed functioneren van onze website te verzekeren en om uw toegang te vergemakkelijken door informatie te verzamelen omtrent uw voorkeuren. Aanvullend verzamelt Qonnex Finance informatie over hoe u omgaat met onze diensten en met diensten van onze partners, zoals reclamediensten. U kunt zich afmelden voor cookies door uw browser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kunt u ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van uw browser verwijderen. In principe kunt u onze website ook zonder cookies gebruiken. Indien u onze website volledig en gemakkelijk wilt gebruiken, raden wij u aan om de cookies te accepteren.
Qonnex Finance gebruikt verschillende typen cookies:
- Functionele cookies
Functionele cookies staan Qonnex Finance toe gedurende uw browsersessie gegevens op te slaan. Deze functionele cookies worden gewist wanneer u uw browser sluit en onze website verlaat; - First-party cookies
First-party cookies worden via de website geplaatst door het Amerikaanse bedrijf Google, als deel van de Google Analytics dienst. Qonnex Finance gebruikt deze dienst om door middel van rapportages bij te houden hoe bezoekers haar website gebruiken. De informatie die Google verzamelt wordt zoveel mogelijk geanonimiseerd. - Third-party cookies
Third-party cookies worden geplaatst door een derde die los staat van onze website, bijvoorbeeld om uw surfgedrag en uw persoonlijke voorkeuren te registreren in het kader van commerciële doeleinden.
Klacht indienen
Als u vindt dat wij u niet goed helpen, dan heeft u het recht om een klacht in te dienen bij de toezichthouder. Deze heet de Autoriteit Persoonsgegevens. Op www.autoriteitpersoonsgegevens.nl vindt u alle informatie over hoe een klacht in te dienen.
Hoe kan ik een lening aanvragen?
U kunt via de website een offerte aanvraag doen. Uw aanvraag is geheel vrijblijvend. Wanneer uw aanvraag geaccepteerd wordt door de kredietverstrekker, dan sturen wij u een overeenkomst.
Waarop toetsen jullie mijn aanvraag?
In uw aanvraag wordt er getoetst of u over voldoende bestedingsruimte beschikt.
Deze bestedingsruimte berekenen wij als volgt:
(Gezamenlijke) inkomsten – woonlasten – verplichtingen voor openstaande leningen.
Hiervoor zijn duidelijke regels opgesteld door de AFM.
Hoe verloopt een financieringsaanvraag bij jullie?
U voert uw gegevens in en wij streven ernaar u binnen enkele minuten een voorlopige uitslag te geven. Bij bedragen boven de € 5.000 of bij een zakelijke financiering duurt dit proces langer; wij streven ernaar u hierop binnen 1 werkdag een voorlopige uitslag te geven.
Bij een goedkeuring ontvangt u een bericht en kunt u op mijn-aanvraag.nl via uw persoonlijke inlogpagina de overeenkomst, de algemene voorwaarden en het incassoformulier inzien en downloaden. Ook kunt u via uw persoonlijke mijn-aanvraag pagina de benodigde bewijsdocumenten uploaden. Zodra alle documenten verzameld en compleet zijn, sturen wij deze door naar de kredietverstrekker om de opgegeven gegevens te controleren.
Binnen 2 werkdagen ontvangt u vervolgens de definitieve uitslag. Bij een definitieve goedkeuring kunt u vervolgens afspraken gaan maken met de winkelier over de levering/het afhalen van uw bestelling.
De uitbetaling zal of aan u of aan de winkelier plaatsvinden.
Welke documenten moet ik aanleveren als ik een lening wil afsluiten?
Nadat uw aanvraag is goedgekeurd, kunt u op mijn-aanvraag.nl via uw persoonlijke pagina inloggen en zien welke bewijsdocumenten u nodigt heeft. Dit wijst zich vanzelf.
Bij het afsluiten van een lening dient u minimaal de volgende documenten aan te leveren:
- kopie geldig legitimatiebewijs;
- kopie salarisstrook/uitkeringsspecificatie (maximaal 2 maanden oud);
- kopie bankafschrift van een volledige kalendermaand (maximaal 2 maanden oud). Uw woonlasten en inkomsten dienen hierop zichtbaar te zijn.
Heeft u een partner? Dan hebben wij deze documenten ook van uw partner nodig.
Wat gebeurt er met de door mij aangeleverde documenten?
De documenten die u heeft aangeleverd, worden direct na het afronden van uw aanvraag door ons vernietigd, nadat wij deze bij de kredietverstrekker hebben aangeleverd.
Moet mijn partner mee tekenen?
Uw partner moet mee tekenen wanneer u gehuwd bent of een geregistreerd partnerschap heeft. Daarnaast dienen wij een kopie van zijn/haar legitimatiebewijs, salarisstrook en bankafschrift te ontvangen. Uw persoonlijke documenten uploadpagina vraagt uitsluitend om de benodigde bewijsstukken.
Doen jullie altijd een toetsing bij Bureau Krediet Registratie (BKR)?
Wettelijk zijn wij verplicht om een BKR toetsing te doen om te bepalen of wij u verantwoord een financiering kunnen bieden. In de meeste gevallen wordt deze BKR toetsing gedaan door de kredietverstrekker.
Bij welke dealers kan ik overgaan tot aanschaf?
Zolang het maar een aankoop bij een winkelier betreft, bent u vrij om te kiezen waar u het product aan wil schaffen.
Wordt mijn financiering geregistreerd bij het BKR?
Ja, uw financiering wordt geregistreerd bij het BKR maar wel pas als deze daadwerkelijk is uitbetaald. De kredietverstrekker is wettelijk verplicht uw financiering te registeren bij het Bureau Krediet Registratie te Tiel.
Wat zijn de voorwaarden om in aanmerking te komen voor een financiering?
U bent minimaal 18 jaar en maximaal 73 jaar oud.
U bent woonachting in Nederland.
U heeft inkomen vanuit loondienst, uitkering en/of zelfstandig ondernemerschap
(Let op: niet elke uitkering wordt geaccepteerd)
U heeft geen negatieve BKR-registraties.
Hoe vraag ik een financiering aan?
Via de website vraagt u eenvoudig uw financiering aan. Doorloop hiervoor alle stappen binnen het offerteformulier en dien vervolgens uw aanvraag in. Uw aanvraag is gratis en u zit nergens aan vast.
Voorlopige uitslag
Doorgaans ontvangt u binnen vijftien minuten de voorlopige uitslag per e-mail en sms (bekijk ook altijd uw spambox). Door diverse redenen kan dit echter meer tijd in beslag nemen (maximaal binnen 24 uur tijdens werkdagen).
Bij een voorlopige goedkeuring kunt u middels de URL in de e-mail uw financieringsovereenkomst bekijken en de opgevraagde bewijsdocumenten online aanleveren.
Is uw aanvraag afgewezen? Dan zijn er voor u op dit moment geen gespreide betalingsmogelijkheden, niet voor het aangevraagde bedrag maar helaas ook niet voor een lager bedrag.
Over de reden van de afwijzing kunnen wij geen informatie verstrekken omdat wij als bemiddelaar vanwege de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) geen inzage hebben in dergelijke gegevens.
Definitieve uitslag
Na ontvangst van de opgevraagde documenten krijgt u binnen twee werkdagen een definitieve uitslag per e-mail toegestuurd.
Bij een definitieve goedkeuring kunt u vervolgens een afspraak maken met de winkelier/scooterzaak voor de levering/het afhalen van uw bestelling. Bedragen onder de €5.000 worden na de levering aan de winkelier uitbetaald. Bij bedragen vanaf €5.000 bestaat er de mogelijkheid het aangevraagde bedrag op uw rekening te laten bijschrijven.
Offerte aanvragen
Wat zijn de voorwaarden om in aanmerking te komen?
De volgende voorwaarden zijn van toepassing:
- minimaal 18 jaar oud
- Maximaal 72 jaar oud
- Woonachtig in Nederland
- Inkomen vanuit loondienst, uitkering en/of zelfstandig ondernemerschap (niet elke type uitkering wordt geaccepteerd)
- Geen negatieve BKR-registraties
- Maandelijkse financiële bestedingsruimte*
De bestedingsruimte wordt als volgt berekent:
(Gezamenlijke) inkomsten – woonlasten – verplichtingen voor openstaande leningen.
Hiervoor zijn duidelijke regels opgesteld door de Autoriteit Financiële Markten (AFM).
Wettelijk gezien zijn wij verplicht om een BKR-toetsing uit te voeren om te bepalen of wij u verantwoord een financiering mogen aanbieden. In de meeste gevallen wordt deze BKR-toetsing gedaan door de kredietverstrekker.
Hoe lang duurt het om mijn aanvraag te beoordelen?
Doorgaans ontvangt u binnen 15 minuten de voorlopige uitslag per e-mail (bekijk altijd uw spambox). Door diverse redenen kan dit echter meer tijd in beslag nemen (maximaal binnen 24 uur tijdens werkdagen).
Is uw aanvraag afgewezen?
Dan zijn er voor u op dit moment geen gespreide betalingsmogelijkheden, niet voor het aangevraagde bedrag maar helaas ook niet voor een lager bedrag.
Over de reden van de afwijzing kunnen wij geen informatie verstrekken omdat wij als bemiddelaar vanwege de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) geen inzage hebben in dergelijke gegevens.
Is uw aanvraag voorlopig goedgekeurd?
Bij een voorlopige goedkeuring kunt u middels de URL in de e-mail uw financieringsovereenkomst inzien en de opgevraagde bewijsdocumenten online aanleveren.
Definitieve uitslag
Na ontvangst van de opgevraagde documenten krijgt u binnen twee werkdagen een definitieve uitslag per e-mail toegestuurd.
Bij een definitieve goedkeuring kunt u vervolgens een afspraak maken met de winkelier/scooterzaak voor de levering/het afhalen van uw bestelling. Bedragen onder de €5.000 worden na de levering aan de winkelier uitbetaald. Bij bedragen vanaf €5.000 bestaat er de mogelijkheid het aangevraagde bedrag op uw rekening te laten bijschrijven.
Offerte aanvragen
Mijn aanvraag is voorlopig goedgekeurd. Wat nu?
Bij een voorlopige goedkeuring kunt u middels de URL in de e-mail uw financieringsovereenkomst bekijken en de opgevraagde bewijsdocumenten online aanleveren.
Na ontvangst van de opgevraagde documenten krijgt u binnen twee werkdagen een definitieve uitslag per e-mail toegestuurd.
Bij een definitieve goedkeuring kunt u vervolgens een afspraak maken met de winkelier/scooterzaak voor de levering/het afhalen van uw bestelling. Bedragen onder de €5.000 worden na de levering aan de winkelier uitbetaald. Bij bedragen vanaf €5.000 bestaat er de mogelijkheid het aangevraagde bedrag op uw rekening te laten bijschrijven.
Mijn aanvraag is definitief goedgekeurd. Wat nu?
Bij een definitieve goedkeuring kunt u een afspraak maken met de winkelier/scooterzaak voor de levering/het afhalen van uw bestelling.
Bedragen onder de €5.000 worden na de levering aan de winkelier uitbetaald. Bij bedragen vanaf €5.000 bestaat er de mogelijkheid het aangevraagde bedrag op uw rekening te laten bijschrijven.
Waarom is mijn aanvraag afgewezen?
Is uw aanvraag afgewezen? Dan zijn er voor u op dit moment geen gespreide betalingsmogelijkheden, niet voor het aangevraagde bedrag maar helaas ook niet voor een lager bedrag.
Over de reden van de afwijzing kunnen wij geen informatie verstrekken omdat wij als bemiddelaar vanwege de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) geen inzage hebben in dergelijke gegevens.
Reden afwijzing
Indien u wilt weten waarom uw aanvraag is afgewezen, dan kunt u dit opvragen via cf@santander.nl. Vermeld hierbij:
- Uw naam, postcode en huisnummer.
Kan ik mijn studiefinanciering gebruiken voor een financiering?
Nee, studiefinanciering is een lening die gebruikt dient te worden om uw studie mee te bekostigen. Om die reden wordt studiefinanciering niet gezien als inkomen voor een financieringsaanvraag.
Welke informatie moet ik aanleveren bij een voorlopige goedkeuring?
Bij een voorlopige goedkeuring krijgt u toegang tot de online platform mijn-aanvraag.nl en kunt u via uw persoonlijke pagina inloggen. Hier kunt u inzien welke bewijsdocumenten er aangeleverd dienen te worden.
Bij het afsluiten van een financiering dient u minimaal de volgende documenten aan te leveren:
- Kopie geldig legitimatiebewijs;
- Kopie salarisstrook/uitkeringsspecificatie (max. twee maanden oud);
- Kopie bankafschrift volledige kalendermaand (max. twee maanden oud). Uw woonlasten en inkomsten dienen hierop zichtbaar te zijn.
Moet mijn partner mee tekenen?
Uw partner moet mee tekenen bij uw financieringsaanvraag in de volgende samenstellingen:
- Gehuwd
- Geregistreerd partnerschap
- Samenwonend
Kan ik mijn studiefinanciering gebruiken voor een lening?
Nee, studiefinanciering is een lening die gebruikt dient te worden om uw studie mee te bekostigen. Om die reden wordt studiefinanciering niet gezien als inkomen voor een financieringsaanvraag.
Wordt mijn aanvraag altijd getoetst bij het Bureau Krediet Registratie (BKR)?
Wettelijk zijn wij verplicht om een BKR-toetsing uit te voeren om te bepalen of wij u verantwoord een financiering mogen aanbieden. In de meeste gevallen wordt deze BKR-toetsing gedaan door de kredietverstrekker.
Wordt mijn financiering geregistreerd bij het Bureau Krediet Registratie (BKR)?
Ja, uw financiering wordt geregistreerd bij het BKR. Echter is dit pas van toepassing op het moment dat uw financiering daadwerkelijk is uitbetaald.
De bank/kredietverstrekker is wettelijk verplicht uw financiering te registeren bij het Bureau Krediet Registratie (BKR) te Tiel.
Na volledige aflossing van uw financiering wordt deze BKR-registratie afgemeld.
Welk bedrag kan ik aanvragen bij ScooterFlex?
ScooterFlex biedt u een niet-doorlopende goederenkrediet aan vanaf €250,00 tot €12.500. Afhankelijk van uw persoonlijke en financiële situatie zal de bank beoordelen of er voor het aangevraagde bedrag mogelijkheden voor u zijn.
Heeft u een hoger te financieren bedrag nodig? Bel voor meer informatie met het ScooterFlex-team
Offerte aanvragen
Wat als ik al een financiering via ScooterFlex heb afgesloten?
Indien u naast de lopende financiering nog een aanvraag wilt indienen, dan is dit mogelijk mits de eerste automatische incasso van uw bankrekening is afgeschreven.
Kan ik een (motor)scooter zakelijk financieren?
Scooter
Een scooter is zakelijk niet te financieren via ScooterFlex*.
*U kunt echter wel de aankoopfactuur op uw bedrijfsnaam factureren en zodoende alsnog van de fiscale voordelen genieten. De financiering dient hierbij volledig via uw particuliere gegevens aangevraagd te worden.
Motorscooter
Bij een financiering voor een motorscooter bieden wij u diverse mogelijkheden aan. Klik hier voor het aanvragen van een vrijblijvende offerte.
Wat gebeurt er met de door mij aangeleverde documenten?
De opgevraagde bewijsdocumenten worden na ontvangst doorgestuurd naar de bank. Na de afronding van uw financieringsaanvraag worden deze documenten direct door ons vernietigd.
Hoe werkt het terugbetalen?
Het afgesproken maandbedrag wordt aan het begin van iedere maand automatisch door de bank van uw rekening geïncasseerd.
Deze incassering is gedurende de afgesproken (of benodigde) looptijd van toepassing.
Na ontvangst van uw scooter wordt u binnen twee weken per brief verwelkomt door de bank. Hierin worden de volgende gegevens in vermeldt:
- Klantnummer
- Totale kredietlimiet
- Maandbedrag
- Datum 1e incasso
Kan ik vervroegd boetevrij extra aflossen?
U mag bij ons zo veel en zo vaak als u maar wilt boetevrij extra aflossen!*
Als u middels een simpele internet overboeking wat extra overmaakt, verkort u daarmee de looptijd van uw gespreide betaling en dus de periode waarover de bank rente kan rekenen. U zit niet vast aan de looptijd en kosten die op uw overeenkomst staan, want hoe sneller u het geleende bedrag weer terug betaald, hoe voordeliger u uit bent!
Stel dat u maar 6 maanden nodig heeft om het geleende bedrag weer terug te betalen, dan heeft u ook máár 6 maanden rente betaald en bent u er net zo makkelijk weer vanaf.
*Dit kan vanaf het moment dat het 1e maandbedrag van uw rekening is afgeschreven. Middels een bankoverschrijving kunt u onder vermelding van uw klantnummer een gewenst bedrag overboeken op het rekeningnummer van de bank. Het rekeningnummer van de bank is gelijk aan het rekeningnummer waarmee het maandbedrag van uw bankrekening is afgeschreven.
Twijfelt u? Voor vragen over het extra aflossen kunt u telefonisch contact opnemen met de bank (030-6388000).
Hoe neem ik contact op met de bank over terugbetalingen?
U betaalt maandelijks terug aan de bank. Voor vragen over terugbetalingen en vervroegd aflossen kunt u telefonisch contact opnemen met de bank (030-6388000).
Loopt uw aanvraag niet via Santander CF? Benader het ScooterFlex-team. E-mail naar info@scooterflex.nl of bel naar 085-4835243.
Met welke scooterzaken werken jullie samen?
Zolang uw aankoop maar bij een winkelier/scooterzaak betreft, bent u vrij om te kiezen waar u het product aan wil schaffen.
Klik hier voor een korte greep uit de lijst van aangesloten scooterzaken.
Hoe werkt mijn persoonlijke account?
In uw voorlopige goedkeuringsmail dient u de URL te gebruiken om toegang te krijgen tot uw persoonlijke account. Onder vermelding van uw postcode en door u aangemaakte wachtwoord kunt u een account aanmaken.
Nadat u bent ingelogd heeft u toegang tot onder andere uw financieringsovereenkomst, de algemene voorwaarden en een overzicht van de aan te leveren documenten.
Ik kan niet inloggen. Wat nu?
Het ScooterFlex-team kan u helpen. E-mail naar info@scooterflex.nl of bel naar 085-4835243.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Via de onderstaande URL kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken:
Wachtwoord herstellen
Komt u er niet uit? Het ScooterFlex-team kan u helpen. E-mail naar info@scooterflex.nl of bel naar 085-4835243.
Hoe download ik een bankafschrift?
In het onderstaande overzicht wordt er per bank een uitleg gegeven over hoe u zelf een bankafschrift kunt downloaden.
Het is van belang dat u een bankafschrift aanlevert van een volledige kalendermaand (niet ouder dan twee maanden) met hierop zichtbaar uw en/of uw partners loonstorting en de afschrijving van de huur/hypotheek indien dit van toepassing is.
Heeft u verschillende bankrekeningen voor de bij- en afschrijvingen van het loon/hypotheek? Dan ontvangen wij graag ook een bankafschrift met de opgevraagde gegevens hierop zichtbaar.
ABN AMRO
- Log in op uw rekening bij ABN Amro.
- Ga naar 'Zelf regelen' > '(Jaar)overzichten downloaden'.
- Selecteer de rekeninghouder, het rekeningnummer en kies het soort overzicht dat u wilt downloaden.
- Klik op 'meer opties' als u wilt selecteren op periode.
- Kies rechts in het scherm het overzicht en klik op 'Download'.
- Sla de pdf op uw computer op en open deze.
- Log in bij ASN Bank.
- Klik op uw rekeningnummer.
- Klik op 'Downloaden' en kies onder 'Bestandsformaat' voor 'PDF'.
- Klik op 'Start downloaden'
- Log in bij Bunq.
- Selecteer de rekening.
- Klik op 'Instellingen'.
- Selecteer een maand en klik op 'Exporteer rekeningoverzicht'.
- Kies voor bestandformaat PDF.
- Klik rechtsboven op 'Downloaden'.
- Log in op Mijn ING.
- Klik links in het keuzemenu op 'Service'.
- Klik op 'Af- en bijschrijvingen downloaden'.
- Selecteer bij 'Rekening' de juiste betaalrekening.
- Daaronder selecteert u een recente periode.
- Kies vervolgens bij 'Type' voor PDF.
- Klik tot slot op de oranje knop 'Downloaden'.
Aan het begin van elke maand staat er een nieuw rekeningafschrift in uw Persoonlijke Bankomgeving klaar als PDF-bestand:
- Betaalrekening: via Betalen > Bij- en afschrijvingen > Afschriften.
Heb je een afschrift nodig van een andere periode? Deze vraag je aan vanuit je Persoonlijke Bankomgeving via Betalen > Bij- en afschrijvingen > Zoeken en downloaden. Selecteer de gewenste periode en klik op 'Downloaden'. Als bestandsformaat kies je voor PDF. Klik op het document op de download te starten.
Rabobank
- Log in op uw rekening bij de Rabobank.
- Kies de rekening waarvan je het bankafschrift wilt downloaden.
- Klik vervolgens rechts op 'Download transacties/afschrift'.
- Klik op een recent afschrift om te downloaden.
- Log in bij Regiobank.
- Kies in het linkermenu bij het onderdeel Betalen, Sparen of Beleggen voor 'Rekeningafschrift'.
- Kies de rekening waarvan u het afschrift wilt downloaden.
- Kies de periode waarover u het afschrift wilt hebben.
- Klik op Print/PDF.
- Log in op SNS Internetbankieren.
- Ga naar 'Bekijk bij- en afschrijvingen'.
- Selecteer de gewenste periode.
- Kies 'Print pdf'.
- Kies 'Openen'.
- Log in bij Triodos Internet Bankieren.
- Ga naar 'Overzichten'.
- Klik op 'Afschriften'.
- Sla dit PDF-bestand op.
- Log in bij Van Lanschot.
- Klik op 'Documenten'.
- Klik op 'Rekeningafschrift'.
- Kies voor 'Exporteren mutaties'.
- Sla dit PDF-bestand op.
Hoe download ik mijn pensioenoverzicht?
Bent u met pensioen?
Dan ontvangen wij graag een overzicht van uw pensioen. U kunt dit downloaden door de onderstaande stappen te volgen:
- Ga naar www.mijnpensioenoverzicht.nl
- Klik op 'Bekijk mijn pensioenoverzicht'.
- Vul uw DigiD-gegevens in en klik op ‘Inloggen’.
- Navigeer helemaal naar de onderkant van het scherm. Beantwoordt de vraag ‘Wat is uw levenssituatie?’ en klik op ‘Bekijk mijn pensioenoverzicht’.
- Klik op ‘Download uw pensioenoverzicht’ en kies ‘als PDF’.
Hoe download ik mijn uitkeringsspecificatie (UWV/SVB)?
Ontvangt u een uitkering van het UWV?
Dan ontvangen wij graag een uitkeringsspecificatie van het UWV (niet ouder dan twee maanden). U kunt dit downloaden door de onderstaande stappen te volgen:
- Ga naar Mijn UWV en log in met uw DigiD-gegevens.
- Ga naar ‘Mijn documenten’.
- Klik op de meest recente betaalspecificatie.
- Kies voor 'Exporteren mutaties'.
- Sla dit PDF-bestand op.
Dan ontvangen wij graag een uitkeringsspecificatie van het SVB (niet ouder dan twee maanden). U kunt dit downloaden door de onderstaande stappen te volgen:
- Ga naar Mijn SVB en log in met uw DigiD-gegevens.
- Klik in het linkermenu op ‘Betaaloverzicht’.
- Klik op de meest recente betaalspecificatie.
- Klik op ‘Details’ voor een specificatie van het bedrag.
- U kunt de specificatie zelf opslaan als pdf of printen.
Dan ontvangen wij graag een overzicht van uw pensioen. U kunt dit downloaden door de onderstaande stappen te volgen:
- Ga naar www.mijnpensioenoverzicht.nl
- Klik op 'Bekijk mijn pensioenoverzicht'.
- Vul uw DigiD-gegevens in en klik op ‘Inloggen’.
- Navigeer helemaal naar de onderkant van het scherm. Beantwoordt de vraag ‘Wat is uw levenssituatie?’ en klik op ‘Bekijk mijn pensioenoverzicht’.
- Klik op ‘Download uw pensioenoverzicht’ en kies ‘als PDF’.